Yeni Türkiye; Yolsuzluk ve Yoksulluk Ülkesidir

 

derince saadet

Saadet Partisi Derince İlçe Başkanlığı haftalık basın toplantısı ardından bir açıklama yaptı. İşte o Açıklama ; AKP yolsuzlukların üstünü kamu gücünü kullanarak örtbas etmeye çalışıyor. Önce yolsuzluk dosyaları ile ilgili takipsizlik kararı verildi. Şimdi de adı yolsuzluğa karışan dört bakanın Yüce Divan’a gönderilmemesini yaşıyoruz. Halkın hakkını korumak yerine, egemenlerin korunduğu bir ülke haline geldik. Yolsuzluklar mutlaka cezalandırılmalı. Yolsuzluk yoksa eğer, bu bakanlar zaten aklanırdı. Bu kararla kamu vicdanı derin yara almıştır.

AKP’nin gerçek yüzü bir kez daha ortaya çıkmıştır. Hani kimsesizlerin kimsesiydiniz. Hani sessiz yığınların sesiydiniz. Hani tüyü bitmemiş yetimin hakkına bekçiydiniz. Bal tutan parmağını yalar diyerek AKP’liler 12 yıldır hem yerelde hem hükümette balın tadına alışmışlar, kovana göz dikmiş durumdalar. Belediyelerin ve devletin imkanlarını kullanmaktan imtina etmez hale geldiler.

Yolsuzluğun kol gezdiği ülkemizde açlık sınırı 1200 TL yolsulluk sınırı 4000 TL’dir. Buna karşılık asgari ücret 950 TL’dir. Yani Türkiye’de 15 milyon insan açlık sınırının altında yaşıyor.

Yeni Türkiye: Yolsuzluk ve Yoksulluk Ülkesidir. Yeni Türkiye’de geleceğe güven sarsılmıştır. Yeni Türkiye meleket evlatlarının ezildiği,  bakan ve belediye başkanı çocuklarının Karunlaştığı ülkedir. Yeni Türkiye, havuz medyası ile gerçeklerin gizlendiği bir ülkedir.

Biz Saadet Partisi olarak Yaşanabilir Bir Türkiye ve Yeniden Büyük Türkiye’nin teminatıyız. 45 yıllık siyasi hayatımızda milletimizi hiç aldatmadık, hiç yanıltmadık. 2015 yerel seçimleri ile Türkiye Büyük Millet Meclisinde yeniden dürüst siyasetin adresi olacağız.

  • Related Posts

    Gergerlioğlu, elinde mavi fenerle Yargıtay önünde: Bu işin peşini bırakmam

    18 Mayıs 2026 DEM Parti Kocaeli Milletvekili ve insan hakları savunucusu Ömer Faruk Gergerlioğlu, elinde mavi bir fenerle Yargıtay binası önünde açıklama yaptı. Gergerlioğlu, Diyojen’in “gündüz vakti fenerle insan araması”…

    Gergerlioğlu, “Yeşil sermaye ve helal kazanç dediler; 300 bin kişiden 4 milyar avro toplayarak mağdur ettiler!”

    DEM Parti Kocaeli Milletvekili Ömer Faruk Gergerlioğlu, yurt dışında yaşayan vatandaşlarımızın yıllarca çalışarak biriktirdikleri tasarrufların, yüksek kâr ortaklığı ve yatırım vaadiyle toplanması ve bu paraların geri ödenmemesi nedeniyle kamuoyunda “İslami…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir