Gökçek Meydan Okudu

 

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun, SGK Genel Müdürlüğü dönemini kastederek, “Benim dönemimde sınava girip de kazanamadığı halde bir kişinin atandığını ispat etsinler siyaseti bırakırım” sözlerine şok bir çıkışla “hodri meydan” çağrısı yaptı.

Başkan Gökçek, twitter adresinden, “Meydan okumam kabul edilirse, Türkiye ya benden ya KK’dan (Kemal Kılıçdaroğlu) kurtulacak” dedi.

Kemal Kılıçdaroğlu’nun, “SGK’nin hemşirelik okulları vardı. Oradan mezun olanları sınavsız aldık. Benim dönemimde sınava girip kazanamadığı halde bir kişinin atandığını ispat etsinler, siyaseti bırakırım” sözlerine ilişkin Başkan Gökçek, twitter hesabından seslenerek, “televizyonda ispat” daveti yaptı.

Twitter hesabından Kılıçdaroğlu’na seslenen Başkan Gökçek, “Türkiye dikkat… Meydan okumam kabul edilirse, Türkiye ya benden ya KK’dan kurtulacak” mesajı attı. Kılıçdaroğlu’nun, “İspat etsinler, siyaseti bırakırım” sözlerinin yer aldığı açıklamasına ilişkin haberleri de takipçileriyle paylaşan Başkan Gökçek, şu twittleri attı:

“Ben KK’nın SKK Genel Müdürlüğü döneminde sınava girip kazamadığı halde hileyle atanan kişileri hem de isim isim ispata hazırım”

“Çıkalım TV’ye… Ben delillerimi göstereyim… İspat edemezsem ben belediye başkanlığını bırakmaya söz veriyorum… Sözünün eriyse ben ispat edince KK siyaseti bırakmalı… Hadi KK cevap bekliyorum”

“Evet sevgili CHP’liler… Bu çağrıyı destekleyin… Her halükârda kârlısınız… Ya benden ya KK’dan kurtulacaksınız”

“Göreceksiniz duymazları oynayacak…”

 

-NAZLIAKA’YA KAÇAK SU SORUSU

Kılıçdaroğlu’na televizyon çağrısının ardından Başkan Melih Gökçek, CHP Milletvekili Aylin Nazlıaka’nın TBMM’deki bütçe görüşmelerindeki iddialarına ilişkin de değerlendirmede bulunarak, “Aylin AK Parti’nin, vakıfların içini boşalttığını iddia etmiş… Sen yıllarca deponun içindeki suyu kaçak kullandın… Ya laf atmışlar, laf atana provokatör demişsin… Hadi o provokatör de yıllarca kaçak su kullandın, sen nesin?” mesajlarını attı.gökçek meydan okudu

  • Related Posts

    Gergerlioğlu, elinde mavi fenerle Yargıtay önünde: Bu işin peşini bırakmam

    18 Mayıs 2026 DEM Parti Kocaeli Milletvekili ve insan hakları savunucusu Ömer Faruk Gergerlioğlu, elinde mavi bir fenerle Yargıtay binası önünde açıklama yaptı. Gergerlioğlu, Diyojen’in “gündüz vakti fenerle insan araması”…

    Gergerlioğlu, “Yeşil sermaye ve helal kazanç dediler; 300 bin kişiden 4 milyar avro toplayarak mağdur ettiler!”

    DEM Parti Kocaeli Milletvekili Ömer Faruk Gergerlioğlu, yurt dışında yaşayan vatandaşlarımızın yıllarca çalışarak biriktirdikleri tasarrufların, yüksek kâr ortaklığı ve yatırım vaadiyle toplanması ve bu paraların geri ödenmemesi nedeniyle kamuoyunda “İslami…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir