Başkan Altepe`ye BAL-GÖÇ`ten Sürpriz

balBursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, BAL-GÖÇ’ün 30. kuruluş yıldönümü gecesinde, kendisi için hazırlanan doğum günü sürprizi karşısında duygusal anlar yaşadı.

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, Balkan Göçmenleri Kültür ve Dayanışma Derneği’nin (BAL-GÖÇ) 30. kuruluş yıldönümü etkinliğine katıldı. Gecede Başkan danışmanları Taha Aydın ve Fahreddin Yıldırım’ın da kendisine eşlik ettiği Başkan Altepe, Hilton Otel’de düzenlenen programda, Büyükşehir Belediyesi’nin sınırları aşan hizmetlerinden bahsetti.bal1
Balkanların Bursa için çok önemli olduğunu hatırlatan Başkan Altepe, Bursa ve Büyükşehir Belediyesi’nin öncülüğünde Balkanlarda gerçekleştirilen çalışmalarından örnekler vererek, “Büyüklüğüyle, 30 yıllık dolu dolu mücadelesiyle hem Bursa ve Türkiye’de hem de Balkanlarda kendisini kabul ettiren BAL-GÖÇ’ün 30. yılını kutluyor, nice başarılı çalışmalara imza atmalarını temenni ediyorum” diye konuştu.bal2
Konuşmasının ardından masasına gelen sürpriz doğum günü pastası ise Başkan Altepe’ye şaşkınlığı ve sevinci bir arada yaşattı. BAL-GÖÇ’ün 30. kuruluş yıldönümü gecesinde, kendine yapılan doğum günü sürprizi ile duygusal anlar yaşayan Başkan Altepe, 17 Ocak olan doğum gününü, sürpriz pastasını keserek kutladı.bal3
BAL-GÖÇ Genel Başkanı Doç. Dr. Yüksel Özkan ise son dönemde BAL-GÖÇ olarak önemli adımlar attıklarını ifade ederek Bursa ve çevre ilçelerinde yapılan faaliyetleri anlattı, kendilerine destek verenlere de teşekkür etti. Görkemli geceye Bursa milletvekilleri ile Bursa Vali Yardımcısı Ahmet Hamdi Usta, AK Parti Bursa İl Başkanı Cemalettin Torun ve ilçelerin belediye başkanları da katıldı.bal4

  • Related Posts

    Filiz Öner Uyar “Yılın Hemşiresi” Seçildi

    Kocaeli Şehir Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Servisi Sorumlu Hemşiresi Filiz Öner Uyar, 4. Gümüş Kariyer Ödülleri kapsamında “Yılın Hemşiresi” ödülüne layık görüldü. 22 yıllık meslek hayatı boyunca sağlık alanında…

    Gergerlioğlu, “Yeşil sermaye ve helal kazanç dediler; 300 bin kişiden 4 milyar avro toplayarak mağdur ettiler!”

    DEM Parti Kocaeli Milletvekili Ömer Faruk Gergerlioğlu, yurt dışında yaşayan vatandaşlarımızın yıllarca çalışarak biriktirdikleri tasarrufların, yüksek kâr ortaklığı ve yatırım vaadiyle toplanması ve bu paraların geri ödenmemesi nedeniyle kamuoyunda “İslami…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir