Karabük’te Madde Kullanımı ile Mücadele Semineri Verildi

Karabük Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü, İl Halk Salığı Müdürlüğü ve Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nün işbirliğinde Sosyal Yaşam Merkezlerinde düzenlenen “Sadece Ailenize Bağımlı Olun” Projesi kapsamında yapılan seminerde, ev hanımlarına uyuşturucu ve uyarıcı maddelerin zararları anlatıldı.

5000 Evler 75. Yıl Mahallesi Sosyal Yaşam Merkezi’nde gerçekleştirilen toplantıda Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü polisleri öğrenci velilerini uyuşturucu ve madde bağımlılığı ile mücadele konusunda bilgilendirdi.

sym

Aileleri çocuklarını hiçbir zaman başıboş bırakmamaları konusunda uyaran polis memuru Ayşe Öçalan; “Uyuşturucu ve uyarıcı maddeler, aklı ve bedensel yapıyı ciddi anlamda bozarak fizyolojik ve psikolojik yapıda tahribata yol açmaktadır. Her tür uyuşturucu ve uyarıcı madde bireyin aile ve toplumdaki yapısına zarar vererek, kişinin yaşam kalitesini yok eder. Madde kullanan bir kişi sağlıklı düşünemez, mantıklı kararlar veremez. Madde bağımlısı bir birey günlük hayatında yapması gerekenleri yapamadığı gibi, zihinsel olarak adeta kullandığı maddenin hükmü ve kontrolü altındadır” dedi.

 

Madde bağımlılığını engellemede en büyük görevin ailelere düştüğünü belirten Öçalan, daha sonra; “Aileler çocuklarını hiçbir zaman başıboş bırakmamalıdır. Aileler çocuklarının kimlerle konuşup vakit geçirdiğini iyi bilmeli. Eğer ki aileler çocuklarına sahip çıkmaz onlarla ilgilenmezlerse, çocukları tehlike arz eden kişilerle yakınlaşırlar. Ailesinden ilgi bekleyen çocuklar, aradığı ilgiyi ailesinden bulamazsa, çeşitli zarar ve kötü alışkanlıklar görecekleri kişileri kendilerine dost görüp, madde kullanımına alışabilmektedirler” İfadelerine yer verdi.

  • Related Posts

    Filiz Öner Uyar “Yılın Hemşiresi” Seçildi

    Kocaeli Şehir Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Servisi Sorumlu Hemşiresi Filiz Öner Uyar, 4. Gümüş Kariyer Ödülleri kapsamında “Yılın Hemşiresi” ödülüne layık görüldü. 22 yıllık meslek hayatı boyunca sağlık alanında…

    Gergerlioğlu, “Yeşil sermaye ve helal kazanç dediler; 300 bin kişiden 4 milyar avro toplayarak mağdur ettiler!”

    DEM Parti Kocaeli Milletvekili Ömer Faruk Gergerlioğlu, yurt dışında yaşayan vatandaşlarımızın yıllarca çalışarak biriktirdikleri tasarrufların, yüksek kâr ortaklığı ve yatırım vaadiyle toplanması ve bu paraların geri ödenmemesi nedeniyle kamuoyunda “İslami…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir