Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen balık tutma etkinliğine katılan engelli vatandaşlar,
aileleriyle keyifli bir gün geçirdi.
Sakarya Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı Engelli Hizmetleri Şube
Müdürlüğü tarafından düzenlenen etkinlikle, engelli vatandaşlar Okçular Baraj Gölü’ne olta attı. Kent
Meydanı’ndan Kaynarca’ya hareket eden engelli vatandaşlar ve yakınları, kendileri için hazırlanan
etkinlik alanında keyifli bir gün geçirdi. Aileleri ile birlikte oltalarını baraj gölüne bırakan engelli
vatandaşlar, hayatı paylaşmaya engel olmadığını bir kez daha gösterdi.
Ailelerden Büyükşehir’e teşekkür
Düzenlenen programın ardından açıklamalarda bulunan engelli annesi Nurdan Türk, “Büyükşehir
Belediyemizin düzenlediği etkinlikler bizler ve yavrularımız için çok önemli bir moral kaynağı. İnşallah
bu programlar sürekli devam eder. Bizlere gösterilen ilgiden dolayı çok memnunuz. Değerli Büyükşehir
Belediye Başkanımıza çok teşekkür ediyoruz” dedi. Engelli Hizmetleri Şube Müdürlüğü’nden yapılan
açıklamada ise engellilerin sosyal yaşam ile etkileşimlerini daha da artıracak faaliyetlerin devam edeceği










