Özçelik başkan seçildi

KÖRFEZ’de bulunan İlçe Milli Eğitim Derneği, önceki gün olağanüstü genel kurulunu gerçekleştirdi. Yeni yönetim kurulunun belirlendiği kongre öncesinde divan seçimi yapıldı.

Kurul başkanlığına Körfez Ticaret Odası eski Meclis Başkanı Osman Çalık seçildi. Yapılan genel kurul sonrasında ise derneğin başkanlığına Ahmet Özçelik seçildi. Yapılan oylama sonucunda yeni yönetim kuruluna giren isimler ise şöyle: Ferit Kır (Başkan Yardımcısı) Sedat Yüksel (Muhasip), Coşkun Gülçebi (Üye) ve Mustafa Bostan (Üye) seçildi.

  • Related Posts

    KARTEPE GASTRONOMİ FESTİVALİ

    Kartepe Belediyesi ve Kocaeli Üniversitesi Turizm Fakültesi işbirliği ile gerçekleştirilecek olan Kartepe Gastronomi Festivali, 7 Haziran Pazar günü 10.00-20.00 saatleri arasında yapılacaktır. Festival kapsamında; Çorba, Ana Yemek ve Tatlı kategorilerinde…

    Filiz Öner Uyar “Yılın Hemşiresi” Seçildi

    Kocaeli Şehir Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Servisi Sorumlu Hemşiresi Filiz Öner Uyar, 4. Gümüş Kariyer Ödülleri kapsamında “Yılın Hemşiresi” ödülüne layık görüldü. 22 yıllık meslek hayatı boyunca sağlık alanında…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir