Kılıçdaroğlu Sirmen’den memnun

CHP’nin İzmit Belediye Başkan adayı Sefa Sirmen, dün Ankara’daydı. İzmit İlçe Başkanı Selman Yıldırım, İlçe Sekreteri Gökhan Ercan ve İlçe Başkan Yardımcısı Mehmet Ümit Küçükkaya’yla beraber önce grup toplantısına katılarak Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu’nun konuşmasını dinleyen Sirmen daha sonra Kılıçdaroğlu’yla bir araya geldi.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, “Ön seçimde çıkan tablodan bence son derece güzel. Katılımın yüksek olması ve partililerimizin ön seçime yoğun ilgi göstermesi de memnun edici bir başka ayrıntı. Önseçimle sandıktan çıkan adaylarımızın başarıya koşacağından hiç şüphem yok. İzmit adayımız Sefa Sirmen’in seçilmiş olmasından son derece memnunuz” dedi. Sefa Sirmen ise “Sayın Genel Başkanımız nezdinde başta İzmitli partililerimiz olmak üzere Türkiye’nin dört bir yanındaki CHP’ye gönül vermiş halkımızın artık endişelenmesine gerek kalmamıştır. İlçe örgütümüzün de ilk günden beri söylediği gibi İzmit hak ettiği sosyal demokrat iktidara ulaşmak için gün saymaya başlamıştır” dedi.

  • Related Posts

    KARTEPE GASTRONOMİ FESTİVALİ

    Kartepe Belediyesi ve Kocaeli Üniversitesi Turizm Fakültesi işbirliği ile gerçekleştirilecek olan Kartepe Gastronomi Festivali, 7 Haziran Pazar günü 10.00-20.00 saatleri arasında yapılacaktır. Festival kapsamında; Çorba, Ana Yemek ve Tatlı kategorilerinde…

    Filiz Öner Uyar “Yılın Hemşiresi” Seçildi

    Kocaeli Şehir Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Servisi Sorumlu Hemşiresi Filiz Öner Uyar, 4. Gümüş Kariyer Ödülleri kapsamında “Yılın Hemşiresi” ödülüne layık görüldü. 22 yıllık meslek hayatı boyunca sağlık alanında…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir