Güzeloğlu Çifti Özel Peteğim Özel Uygulama Merkezini ziyaret etti

    

ko

 

Vali  Hasan Basri GÜZELOĞLU ve eşi  Ayşe GÜZELOĞLU, 158 öğrencinin eğitim gördüğü Özel Peteğim Özel Uygulama merkezini ziyaret ederek, burada bulunan öğrencilerle hoşça vakit geçirdiler.Özel Peteğim Özel Uygulama Merkezi sahibi Muhittin ERKAYA ve Okul Müdürü Gülser ÖĞÜTCEN ile çocuklar tarafından karşılanan  GÜZELOĞLU çifti, ilk olarak sınıfları gezerek, çocuklarla  yakından ilgilendiler ve onlarla şarkı söyleyip, onların hazırladığı kekten tattılar.10.jpg görüntüleniyor

Faruk OKKA ve Betül YENİCE’ Bayan GÜZELOĞLU’na çiçek ve çikolata takdiminde bulunmalarının ardından Özel Peteğim Özel Uygulama Merkezinde eğitim gören öğrenciler  Ayşe GÜZELOĞLU’na kendilerinin yaptıkları duvar süslerinden takdim ettiler.

 

Hasan Basri GÜZELOĞLU ziyarette yaptığı kısa konuşmasında; “Bu özel çocuklarımızın kendi yaşamlarını düzenlemeleri için bağımsızlıklarını ve özgüvenlerini kazanmalarını, toplumun ekonomik ve sosyal yönden gelişmesine, üretime aktif biçimde katılmalarını çok önemsiyoruz. Toplumdan soyutlanmadan doğal yaşam biçimini paylaşmalarını ve toplumla bütünleşmelerini sağlamak için üzerimize büyük sorumluluklar düşmektedir. Gerekli eğitimi yaparsak özel yavrularımız bütün kabiliyetlerini ortaya koyar. “ diyen Güzeloğlu  özel çocukların ne kadar kabiliyetli olduklarını gördüğünü ve bundan duyduğu memnuniyeti ifade etti.

 

Yapılan eğitimi beğenen Hasan Basri GÜZELOĞLU, çalışmaları ve titiz davranmalarından dolayı okul sahibi Muhittin ERKAYA’ya, okul müdürü ile öğretmenler ve çalışanlarına teşekkür etti ve günün anısına toplu hatıra fotoğrafı çektirdi.12.JPG görüntüleniyor

  • Related Posts

    KARTEPE GASTRONOMİ FESTİVALİ

    Kartepe Belediyesi ve Kocaeli Üniversitesi Turizm Fakültesi işbirliği ile gerçekleştirilecek olan Kartepe Gastronomi Festivali, 7 Haziran Pazar günü 10.00-20.00 saatleri arasında yapılacaktır. Festival kapsamında; Çorba, Ana Yemek ve Tatlı kategorilerinde…

    Filiz Öner Uyar “Yılın Hemşiresi” Seçildi

    Kocaeli Şehir Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Servisi Sorumlu Hemşiresi Filiz Öner Uyar, 4. Gümüş Kariyer Ödülleri kapsamında “Yılın Hemşiresi” ödülüne layık görüldü. 22 yıllık meslek hayatı boyunca sağlık alanında…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir