Toki Yolu Ihlamur Kokacak

ıhlamurKırklareli Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü kent genelinde ağaçlandırma çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.

Çalışmalar kapsamında, TOKİ yolu orta refüjünde ıhlamur ağaçları toprakla buluşturuluyor.

Ekim zamanları dikkate alınarak sürdürülen ağaç dikim çalışmaları, mevsim şartlarının elverişli olması nedeniyle aralıksız sürüyor.

TOKİ Yolu orta refüjüne 120 adet ıhlamur ağacı dikilirken, bunun yanı sıra alev, berberis, kotenester, ateş dikeni ve mazı dikimi de gerçekleştiriliyor.

TOKİ Yolu’nda ağaç ve bitki dikimleri sonrası otomatik sulama sisteminin de orta refüje uygulanacağı belirtildi.

Ağaç dikim çalışmaları hakkında bilgi veren Belediye Başkanı Mehmet S. Kesimoğlu, tüm cadde ve sokakların yeşillendirilmesi konusunda oldukça kararlı olduklarını söyledi.

Kesimoğlu’’ Kırklareli’mizi daha yeşil ve daha güzel bir görünüme kavuşturmak için çalışıyoruz. Dikim çalışmalarımız hava şartlarının bu şekilde devam etmesi halinde yaz ayına kadar sürecek’’dedi.ıhlamur2

Related Posts

KARTEPE GASTRONOMİ FESTİVALİ

Kartepe Belediyesi ve Kocaeli Üniversitesi Turizm Fakültesi işbirliği ile gerçekleştirilecek olan Kartepe Gastronomi Festivali, 7 Haziran Pazar günü 10.00-20.00 saatleri arasında yapılacaktır. Festival kapsamında; Çorba, Ana Yemek ve Tatlı kategorilerinde…

Filiz Öner Uyar “Yılın Hemşiresi” Seçildi

Kocaeli Şehir Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Servisi Sorumlu Hemşiresi Filiz Öner Uyar, 4. Gümüş Kariyer Ödülleri kapsamında “Yılın Hemşiresi” ödülüne layık görüldü. 22 yıllık meslek hayatı boyunca sağlık alanında…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir