50 Kadın İlk Kez Sinemaya Gitti

 sinema4

 

Denizli Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi Kadın Meclisi tarafından 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’ne özel çeşitli programlar hazırlandı. Bu kapsamda, hayatları boyunca hiç sinemaya gitmemiş 50 kadın için Teraspark AVM’de film programı düzenlendi. “8 Saniye” isimli sinema filmini izleme imkanı bulan kadınların oldukça heyecanlı oldukları görülürken, programın ardından birlikte yemek yediler. Denizli Büyükşehir Belediyesi Kent Konseyi Başkanı Bilsen Özen, Kadın Meclisi’nin kadınlara hayatın sosyal yönünü göstermeyi hedeflediklerini kaydederek, “Kadın Meclisi Yürütme Kurulu üyelerimiz ile birlikte bu yıl 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde değişik bir etkinlik yapmak istedik. Bu kapsamda Denizli’de ilk kez, bu güne kadar sinemaya hiç gitmemiş 50 kadınımızı sinema ile tanıştırıyoruz. Bugün kadınlarımız ile unutulmaz bir gün geçireceğiz. Böylece 8 Mart Dünya Kadınlar Günü etkinliklerimizin ilk startını vermiş olduk” dedi.sinema1

73 yaşında sinemaya gitti

İlk kez sinemaya gelen 73 yaşındaki Gülbeyaz Yıldırım ise, “73 yaşındayım ve bugün ilk defa sinemaya geldim. Çok heyecanlıyım. Bu etkinliği düzenleyen Denizli Büyükşehir Belediyesi Kadın Meclisi’ne çok teşekkür ediyorum” diye konuştu. Büyük bir heyecan ve mutluluk ile “8 Saniye” adlı filmi izleyen kadınlar daha sonra birlikte yemek yediler.

Related Posts

KARTEPE GASTRONOMİ FESTİVALİ

Kartepe Belediyesi ve Kocaeli Üniversitesi Turizm Fakültesi işbirliği ile gerçekleştirilecek olan Kartepe Gastronomi Festivali, 7 Haziran Pazar günü 10.00-20.00 saatleri arasında yapılacaktır. Festival kapsamında; Çorba, Ana Yemek ve Tatlı kategorilerinde…

Filiz Öner Uyar “Yılın Hemşiresi” Seçildi

Kocaeli Şehir Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Servisi Sorumlu Hemşiresi Filiz Öner Uyar, 4. Gümüş Kariyer Ödülleri kapsamında “Yılın Hemşiresi” ödülüne layık görüldü. 22 yıllık meslek hayatı boyunca sağlık alanında…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir