D4 Dönüşüm Çalıştayı Başlıyor

D4

 

Malatya Büyükşehir Belediyesi, Büyükşehir statüsü ile birlikte Ulaştırma Denizcilik ve Habercilik Bakanlığı’ndan Büyükşehir Belediyelerine devredilen ilçelerdeki toplu ulaşım düzenleme yetkisi ile ilgili önemli bir çalışmaya imza atıyor. İl sınırlarıyla birlikte büyükşehir statüsünün ardından, Büyükşehirlerde karmaşaya neden olan D4 Toplu Taşıma sistemi, Türkiye genelindeki birçok Büyükşehir Belediyesi’nin katılımıyla Malatya’da masaya yatırılıyor.

Konuyla ilgili olarak yapılan açıklamada, Malatya Büyükşehir Belediyesi’nin organizasyonu ile Malatya’da “Toplu Taşımın Geleceği” konulu ‘Büyükşehirlerde D4 Dönüşüm Çalıştayı’ düzenlenecek.

30 Büyükşehir Belediyesi katılacak

22-23 Ocak tarihleri arasında Ramada Altın Kayısı Otel’de düzenlenecek olan Çalıştay’a Türkiye genelindeki Büyükşehir Belediye yetkilileri katılacak.

22 Ocak Perşembe günü başlayıp, 23 Ocak Cuma günü sona erecek olan Çalıştay’da, ‘Büyükşehir Belediyelerinin Toplu Taşım Araçlarının Dönüşüm Projesi’, ‘D4 Yetki Belgelerinin İl Sınırı İçerisinde Büyükşehir Belediyelerine Devri ve Yüklediği Sorumluluklar’ konulu iki Panel düzenlenecek. Malatya Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Dairesi Başkanı, MOTAŞ Genel Müdürü ile birçok Büyükşehir Belediyesi Ulaşım ve Toplu Taşıma Dairesi yetkililerinin konuşmacı olarak katılacağı bu panellerde çıkan sonuç, tavsiye niteliğinde Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı ile tüm Büyükşehir Belediyeleri’ne gönderilecek.

Trambus ve Battalgazi gezisi

Trambus Tanıtım sunumunun da yapılacağı Çalıştay’da ayrıca, Çalışma Grupları oluşturulacak. 2 gün devam edecek olan Grup çalışmalarının ardından, Çalıştay’a katılan konuk ekiplere, Trambus ile ilgili teknik gezi ve Battalgazi gezisi organize edilecek.

Daha önce Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı’nın yetkisinde olan, İlçe, Belde ve Köylerin toplu taşıma iş ve işlemleri, Büyükşehir Yasası ile beraber Büyükşehir Belediyeleri’ne devredilmişti.

22-23 Ocak tarihleri arasında Malatya Büyükşehir Belediyesi tarafından organize edilecek olan “Toplu Taşımın Geleceği” konulu ‘Büyükşehirlerde D4 Dönüşüm Çalıştayı’nda mevcut sorunların tartışılacağı, yapılması gereken düzenlemelerin ortaya konulacağı ve sonuç bildirgesinin tavsiye kararı olarak Bakanlık ile tüm Büyükşehir Belediyeleri’ne gönderileceği kaydedildi.

  • Related Posts

    Şehir Tiyatroları’nın başarılı oyununu Ordulular çok beğendi; “Masanın Altında” Ordu’da tam not aldı

    Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları, 3. Ordu Şehir Tiyatroları Festivali’nin kapanışında sahnelediği “Masanın Altında” adlı oyunla sanatseverlerden tam not aldı. Festival programının son oyunu olarak sahnelenen yapım, Ordulu izleyicilerin yoğun…

    Haram Paralarla Fenerbahçe’ye Başkan Olmaya Kalkma! Bebek Katili İsrail’e Limanından Gemi Gönderen Hakan Safi’ye Gergerlioğlu’ndan Sert Tepki…

    Haram Paralarla Fenerbahçe’ye Başkan Olmaya Kalkma! Bebek Katili İsrail’e Limanından Gemi Gönderen Hakan Safi’ye Gergerlioğlu’ndan Sert Tepki…   Hakan Safi’den Bol Keseden Vaatler: “Her Gole, Her Başarıya Ayrı Para!” Seçim…

    One thought on “D4 Dönüşüm Çalıştayı Başlıyor

    1. yapılan bu çalıştayın ülkemize hayırlı olmasını temenni eder büyükşehırlerde sorun olan ılçe s plakalarının dasorununu çözülmesini temenni ederim çünkü ilçelerden verilen tahdıt olmayan bu plakayı alan kışi ılçe den 10 15 oğrencı veya yolcu bulup bır tabele takarak yolcu tasımacılığl yaparak d4 araç sahıplerını mağdur etmektedir yanı tarifeli seferlere gore seferlerini düzenlemekteler

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir