Balkan Şenliği başlıyor

İzmit Belediyesi sivil toplum kuruluşları ile işbirliği içinde gerçekleştirdiği çalışmalara ara vermeden devam ediyor. Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan’ın büyük destek verdiği bu çalışmaların sonuncusu İzmit Belediyesi ile Tüm Balkan Türkleri ve Rumeli Dernekleri işbirliğinde gerçekleştirilecek ve Aralık ayı sonunda İzmit’te Balkan Şenliği yapılacak.

Konuyu büyük bir titizlikle takip eden ve destekleyen İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan, çalışmaların son durumu hakkında bilgi almak ve karşılıklı fikir alışverişinde bulunmak amacıyla Tüm Balkan Türkleri ve Rumeli Dernekleri ile biraraya geldi. Yürüyüş yolunda bulunan Güllüoğlu Pastanesi’nde gerçekleşen toplantıya İzmit Belediye Meclis Üyesi İbrahim Elgin, Belediye Başkan Yardımcısı Ayhan Acar, Tüm Balkan Türkleri Dernek Başkanı Prof. Dr. Mustafa Dülger, Makedonya Göçmenleri Dernek Başkanı Fuat Biçici, Kocaeli Balkan Türkleri Derneği Başkanı Bayram Çolakoğlu yönetim kurulu üyeleri Selahattin Durmuş, Sibel Avcı, Rumeli Türkleri Derneği Başkanı Selahattin Balkan ve yönetim kurulu üyesi Ayşe Alpaslan, Istrancalılar Dernek Başkanı Kamil Terzi, Rumeli Balkan Türkleri Platformu Genel Yekreteri Halil Dokuzlar, Basın Sözcüsü Süleyman Durak ve İstişare Kurulu üyesi Adnan Metin katıldı.

ÇOK GÜZEL OLACAK

 

Projenin çalışmalarına ilk başkladıkları günden bu güne büyük bir heyecanla sonucu beklediğini dile getiren İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan “ sivil toplum kuruluşları ile önemli projelere imza attık. Buda onlar bir tanesi. Aralık sonunda bizleri güzel bir şenlik bekliyor. Herşey çok güzel olacak” dedi.

  • Related Posts

    Hürriyetçi Sağlık Sen Genel Başkan Yardımcısı Ömer Çeker; Sorunlar Çözülmeli

    Hürriyetçi Sağlık Sen Genel Başkan Yardımcısı Ömer Çeker, Kocaeli Şube Başkanı Serkan Kökduman ile birlikte Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’na (ASHB) bağlı faaliyet gösteren kurum ve kuruluşlar da görev yapan…

    Gergerlioğlu, “İktidar inkar ettikçe çıplak arama rezaleti yüzlerine çarpıyor!”

    DEM Parti Kocaeli Milletvekili Ömer Faruk Gergerlioğlu, TBMM Genel Kurulu’nda yaptığı konuşmada iktidarın uyguladığı hak ihlallerini ve gözaltı süreçlerindeki çıplak arama uygulamasını meclis gündemine taşıdı. Resmi kurumlar, vatandaşların uğradığı mağduriyetleri…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir