Öğretmenler Günü Kutlama Komitesi Vali BALKANLIOĞLU’nu Ziyaret Etti

ziyaret24 Kasım Öğretmenler Günü kutlama programı kapsamında İl Milli Eğitim Müdürü Nevzat TÜRKKAN başkanlığında Öğretmenler Mustafa SET, Adil KIR, Haluk AKSOY ile Leyla HANAY Vali irfan BALKANLIOĞLU’nu makamında ziyaret etti.

Milli Eğitim Müdürü Nevzat TÜRKKAN ve beraberinde öğretmenlerden oluşan kutlama komitesini Valilik makamında kabul eden Vali İrfan BALKANLIOĞLU, 24 Kasım 1928 tarihinde Atatürk’e Başöğretmenlik unvanı verildiğini hatırlatarak, her yıl 24 Kasım tarihinde Öğretmenler Gününün kutlandığını söyledi ve ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

“Toplumda olumlu, olumsuz ne varsa eğitimin eseri denilebilir. Bir yerde olumlu ve güzel işler yapıldığında, çok güzel bir çevre, güzel binalar, kültürlü insanlar gördüğümüzde eğitim seviyesi ne kadar yüksek, ne kadar iyi bir toplum diyoruz. Bu nedenle, Toplumu bir yere getiren, taşıyan eğitimin eseridir” diyen Vali BALKANLIOĞLU, eğitime önem veren toplumların ilerlemiş toplumlar, eğitime önem vermeyen, eğitime gerekli bütçeyi ayırmayan, çocuklarını eğitmek için gerekli çabayı göstermeyen toplumların da geri kalmış toplumlar olduğuna dikkat çekti.

“Okullara çok önem vererek, okul binaları için gerekli donanımların sağlanması noktasında yoğun çalışmalar yapıldığının altını çizen Vali İrfan BALKANLIOĞLU, kitaplar öğrencilerin masalarında, tabletler ve bilgisayarları ile öğrencilerimizin en iyi şekilde eğitim almalarını sağlamaya çalışıyoruz. Çocuklarımızı bilginin anahtarını ve yerini öğrenecek donanımla yetiştirebilirsek çok daha iyi olacak” diyerek, eğitim ve öğretimin önemine vurgu yaptı.

Tüm öğretmenlerin 24 Kasım Öğretmenler Gününü kutlayan Vali İrfan BALKANLIOĞLU, “Öğretmenlerimiz bizim için kutsaldır” dedi.

Milli Eğitim Müdürü Nevzat TÜRKKAN’da, “24 Kasım Öğretmenler Günü kutlamaları kapsamında kutlama komitesi olarak Sayın Valimizi ziyaret ediyoruz” diyerek, 24 Kasım 2014 Pazartesi günü gerçekleştirilecek öğretmenler günü kutlama programı ile ilgili Vali İrfan BALKANLIOĞLU’na bilgi verdi. ziyaret1

  • Related Posts

    Filiz Öner Uyar “Yılın Hemşiresi” Seçildi

    Kocaeli Şehir Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Servisi Sorumlu Hemşiresi Filiz Öner Uyar, 4. Gümüş Kariyer Ödülleri kapsamında “Yılın Hemşiresi” ödülüne layık görüldü. 22 yıllık meslek hayatı boyunca sağlık alanında…

    Gergerlioğlu, “Yeşil sermaye ve helal kazanç dediler; 300 bin kişiden 4 milyar avro toplayarak mağdur ettiler!”

    DEM Parti Kocaeli Milletvekili Ömer Faruk Gergerlioğlu, yurt dışında yaşayan vatandaşlarımızın yıllarca çalışarak biriktirdikleri tasarrufların, yüksek kâr ortaklığı ve yatırım vaadiyle toplanması ve bu paraların geri ödenmemesi nedeniyle kamuoyunda “İslami…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir