Cumhurbaşkanı Gazimağuasa’yı Ziyaret Etti

PC110086.JPG görüntüleniyor

Cumhurbaşkanı Derviş Eroğlu bugün 11:30’da Gazimağusa Belediyesi’ni ziyaret etti. Gazimağusa Belediye Başkanı İsmail Arter’in makamında gerçekleşen görüşmede kentle ilgili bilgi alan Cumhurbaşkanı Dr. Derviş Eroğlu, belediye binasını da dolaşarak her çalışanla teker teker tokalaştı ve sohbet etti.  PC110092.JPG görüntüleniyor

Cumhurbaşkanı Dr. Derviş Eroğlu yaptığı konuşmada, Gazimağusa Belediye Başkanı İsmail Arter’in ekibiyle birlikte büyük bir performans göstererek belediye başkanlığı makamına geldiğini ifade ederek,  ciddi çalışmaların yapıldığını gördüğünü söyledi. Cumhurbaşkanı Eroğlu, temizlikten sosyal işlere kadar Gazimağusa’daki her konuda sorumlu pozisyonda olan Belediye Başkanı İsmail Arter’in başarılarının artarak devam edeceğine inandığını belirtti. Eski belediye başkanına hizmetlerinden dolayı teşekkür eden Cumhurbaşkanı Dr. Derviş Eroğlu, Belediye Başkanı İsmail Arter’in geçmişte de önemli görevlerde bulunduğunu ve başarılı olduğunu, yeni görevinde de başarılı olması için her zaman yardıma hazır olduklarını kaydetti.PC110094.JPG görüntüleniyor

Gazimağusa Belediye Başkanı İsmail Arter de konuşmasında, Cumhurbaşkanı Dr. Derviş Eroğlu’nun Gazimağusa Belediyesi’ni ziyaret etmesinin kendisi için büyük bir onur olduğunu ifade ederek, halkın takdiriyle göreve geldiğini, üstlendiği sorumluluğun bilincinde olduğunu belirtti. Her türlü çabayı göstererek başarılı olmak için yola çıktığını ifade eden Arter, geçmişte Cumhurbaşkanı Sayın Derviş Eroğlu’nun tecrübelerinden faydalandığını, bundan sonra da Cumhurbaşkanı Sayın Dr. Derviş Eroğlu’nun hem tecrübelerine başvurarak hem de gerekli noktalarda uyarılarını dikkate alarak yola devam edeceklerini söyledi.PC110108.JPG görüntüleniyorPC110068.JPG görüntüleniyor

  • Related Posts

    Filiz Öner Uyar “Yılın Hemşiresi” Seçildi

    Kocaeli Şehir Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Servisi Sorumlu Hemşiresi Filiz Öner Uyar, 4. Gümüş Kariyer Ödülleri kapsamında “Yılın Hemşiresi” ödülüne layık görüldü. 22 yıllık meslek hayatı boyunca sağlık alanında…

    Gergerlioğlu, “Yeşil sermaye ve helal kazanç dediler; 300 bin kişiden 4 milyar avro toplayarak mağdur ettiler!”

    DEM Parti Kocaeli Milletvekili Ömer Faruk Gergerlioğlu, yurt dışında yaşayan vatandaşlarımızın yıllarca çalışarak biriktirdikleri tasarrufların, yüksek kâr ortaklığı ve yatırım vaadiyle toplanması ve bu paraların geri ödenmemesi nedeniyle kamuoyunda “İslami…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir