Bursa Üsküp Hattı İmzalandı

 

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe ile Üsküp Çayır Belediye Başkanı İzet Mecidi, Çayır’da yaptırılacak olan eğitim merkezinin mimari ve mühendislik projelerinin hazırlığına ilişkin işbirliği protokolünü imzaladı.

Bursa’ya yatırımlarıyla değer katan Büyükşehir Belediyesi, Balkanlara bir kez daha yardım elini uzatıyor. Üsküp’ün Çayır Belediyesi sınırlarında yaptırılacak olan eğitim merkezinin mimari ve mühendislik projeleri Büyükşehir Belediyesi tarafından hazırlanacak.

Bursa’ya hizmetleriyle çağ atlatan Büyükşehir Belediyesi, Balkan ülkelerine destek vermeye devam ediyor. Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, Üsküp Çayır Belediye Başkanı İzet Mecidi ile Merinos Parkı’ndaki Gönül Dostları Sofrası’nda bir araya geldi.
Mecidi’ye Makedonya Sayıştay Başkan Yardımcısı Naser Ademi, Çayır Belediyesi Başkan Yardımcısı Süleyman Baki, Başkan Danışmanı Bekir Asani, Meclis Başkanı Zahir Bekteşi, Üsküp Belediyesi Meclis üyeleri Alaattin Aliya ve Kemal Musliu, Çayır Belediyesi Başkanvekili Danışmanı İrfan Şaban ve Çayır Belediyesi Satış Müdürü Sedat Kubur da eşlik etti. Çayır Belediye Başkanı İzet Mecidi, Bursa’yı çok beğendiğini ve Bursa Büyükşehir Belediyesi’nin kenti güzelleştiren hizmetlerinden haberdar olduklarını söyleyerek, Çayır Belediyesi olarak gerçekleştirdikleri çalışmaları anlattı.
Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, Bursa’nın Türkiye ile Balkanlar arasında dostluk köprüsü kurduğunu belirterek, “Üsküp ile Bursa, 625 yıldır kardeşlik bağları olan iki şehirdir. Bursa ve Üsküp kültürüyle de birbirine benzer özellikler gösteren şehirlerdir. Bu ilişkiler son yıllarda yeniden canlandı ve daha da güçlendi” dedi.
Başkan Altepe, Üsküp’te gerçekleştirilen çalışmalarla ve çarşının yenilenmesiyle Üsküp’ün daha da canlanacağını ifade ederek, Üsküp’te yapılacak güzel çalışmalara destek vermeye devam edeceklerini sözlerine ekledi.
Ziyaretin sonunda, Başkan Altepe ve Mecidi, Çayır’da yaptırılacak olan eğitim merkezinin mimari ve mühendislik projelerinin hazırlığına ilişkin işbirliği protokolünü imzaladı. Mecidi, Üsküp Çarşı’da sergilenen bir tabloyu Başkan Altepe’ye hediye etti.

  • Related Posts

    Filiz Öner Uyar “Yılın Hemşiresi” Seçildi

    Kocaeli Şehir Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Servisi Sorumlu Hemşiresi Filiz Öner Uyar, 4. Gümüş Kariyer Ödülleri kapsamında “Yılın Hemşiresi” ödülüne layık görüldü. 22 yıllık meslek hayatı boyunca sağlık alanında…

    Gergerlioğlu, “Yeşil sermaye ve helal kazanç dediler; 300 bin kişiden 4 milyar avro toplayarak mağdur ettiler!”

    DEM Parti Kocaeli Milletvekili Ömer Faruk Gergerlioğlu, yurt dışında yaşayan vatandaşlarımızın yıllarca çalışarak biriktirdikleri tasarrufların, yüksek kâr ortaklığı ve yatırım vaadiyle toplanması ve bu paraların geri ödenmemesi nedeniyle kamuoyunda “İslami…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir