Başkan Mesaj Yayımladı!

 

Belediye Başkanı Rafet Vergili, 10 Kasım Atatürk’ün ölüm yıldönümü nedeniyle yaptığı

yazılı açıklamada şu ifadelere yer verdi:

“Bugün, Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk için yas günü değil,

fikirlerine ve gösterdiği hedeflere ulaşmak için daha çok çalışmamız ve her zamanki gibi bir

ve beraber olmamız gereken bir gündür.

Ne mutlu ona ki, onun genç nesillere emanet ettiği ve ‘en büyük eserim’ diye nitelendirdiği

Türkiye Cumhuriyeti, günümüzde ileri bir demokrasi anlayışı ile taçlanmış olarak yine onun

gösterdiği hedefler dahilin de varlığını devam ettirmektedir.

Son nefesine kadar ülkesine ve milletine hizmet etmiş, tüm dünyanın ayakta alkışladığı büyük

önder Mustafa Kemal Atatürk’ün aramızdan ayrılışının 76. yıl dönümünde, Cumhuriyetimizin

kurucusu, Büyük Komutan, eşsiz devlet adamı, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü, vatan

uğruna canlarını hiç düşünmeden veren kahraman şehitlerimizi, gazilerimizi, dava ve silah

arkadaşlarını, İstiklal mücadelemizin tüm kahramanlarını bir kez daha rahmet ve şükranla

anıyoruz.

Rafet Vergili

Karabük Belediye Başkanıvergili maka

  • Related Posts

    Filiz Öner Uyar “Yılın Hemşiresi” Seçildi

    Kocaeli Şehir Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Servisi Sorumlu Hemşiresi Filiz Öner Uyar, 4. Gümüş Kariyer Ödülleri kapsamında “Yılın Hemşiresi” ödülüne layık görüldü. 22 yıllık meslek hayatı boyunca sağlık alanında…

    Gergerlioğlu, “Yeşil sermaye ve helal kazanç dediler; 300 bin kişiden 4 milyar avro toplayarak mağdur ettiler!”

    DEM Parti Kocaeli Milletvekili Ömer Faruk Gergerlioğlu, yurt dışında yaşayan vatandaşlarımızın yıllarca çalışarak biriktirdikleri tasarrufların, yüksek kâr ortaklığı ve yatırım vaadiyle toplanması ve bu paraların geri ödenmemesi nedeniyle kamuoyunda “İslami…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir