SGM Sakarya’ya Değer Kattı

sgm1

Büyükşehir Belediyesi Sosyal Gelişim Merkezi’nde incelemelerde bulunan Vali Yardımcısı Dinç

ve Adapazarı Kaymakamı Gündüz; şehrin çok önemli bir yatırıma kavuştuğunu ve merkezde

verilen hizmetlerden tüm vatandaşların memnuniyet duyduğunu ifade ettiler.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı bünyesinde faaliyet gösteren

Sosyal Gelişim Merkezi’nde incelemelerde bulunan Adapazarı Kaymakamı İsmail Gündüz, “Şehrimiz

çok önemli bir sosyal yatırıma kavuştu. Sosyal Gelişim Merkezi, şehrimize ayrı bir değer kattı. Sayın

Büyükşehir Belediye Başkanımız Zeki Toçoğlu’na hayata geçirilen bu çalışmadan dolayı teşekkür

ediyoruz” ifadelerini kullandı. Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürü Mutlu Işıksu ile Büyükşehir

Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Davut Yüce’den merkez ile ilgili bilgi alan Vali

Yardımcısı Hikmet Dinç ise, “Sosyal Gelişim Merkezi, özgün mimarisi ve verilen hizmetlerle şehrimiz

için çok büyük bir kazanç. Çocuklarımız, gençlerimiz, engellilerimiz, 7’den 70’e tüm bireyler ve aile

kurumuna yönelik verilen hizmetlerden büyük memnuniyet duyuyoruz” dedi.sgm

  • Related Posts

    KARTEPE GASTRONOMİ FESTİVALİ

    Kartepe Belediyesi ve Kocaeli Üniversitesi Turizm Fakültesi işbirliği ile gerçekleştirilecek olan Kartepe Gastronomi Festivali, 7 Haziran Pazar günü 10.00-20.00 saatleri arasında yapılacaktır. Festival kapsamında; Çorba, Ana Yemek ve Tatlı kategorilerinde…

    Filiz Öner Uyar “Yılın Hemşiresi” Seçildi

    Kocaeli Şehir Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Servisi Sorumlu Hemşiresi Filiz Öner Uyar, 4. Gümüş Kariyer Ödülleri kapsamında “Yılın Hemşiresi” ödülüne layık görüldü. 22 yıllık meslek hayatı boyunca sağlık alanında…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir