Rus basını: “Türkiye’de çok hasta var, turistleri korkutmamak için gizleniyor.”

Rusya’daki gazeteler Türkiye’deki koronavirüs salgını vakalarının açıklanandan çok olduğunu turistleri korkutmamak için gerçek rakamların açıklanmadığını yazıyor.

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek ve Alanya Belediye Başkanı Murat Yücel’in koronavirüs testlerinin pozitif çıkması ile ilgili haberler üzerine Moskovsky Komsomolets gazetesi Türkiye’den dönenler ile yaptığı görüşmelerle aldığı bilgiler üzerine konuyu “Türkiye’de çok hasta var, turistleri korkutmamak için gizleniyor” başlığı ile haber yaptı.

Gazete, haberine destek olarak Antalya Büyükşehir ve Alanya Belediye başkanlarının koronavirüse yakalandığına ilişkin açıklamalara da yer veriyor.

Gazete haberinde konuyla ilgili olarak otel çalışanlarının da bu yönde bilgi verdiği belirtiliyor.

Haberde korona salgınına yönelik önlemler kapsamında otellerin yüzde 50 kapasite ile çalışması gerekirken tesislerin buna uymadığı yer yer eskiden olduğu gibi otellerde “Tükürsen yere varmayacak” kalabalıklar olduğu ifade ediliyor.

Haberde otellerde yalnız açık büfe düzeninin değiştiği belirtilerek maske ve mesafe konusunda kurallara uyulmadığı belirtiliyor.

  • Related Posts

    Şehir Tiyatroları’nın başarılı oyununu Ordulular çok beğendi; “Masanın Altında” Ordu’da tam not aldı

    Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları, 3. Ordu Şehir Tiyatroları Festivali’nin kapanışında sahnelediği “Masanın Altında” adlı oyunla sanatseverlerden tam not aldı. Festival programının son oyunu olarak sahnelenen yapım, Ordulu izleyicilerin yoğun…

    KARTEPE GASTRONOMİ FESTİVALİ

    Kartepe Belediyesi ve Kocaeli Üniversitesi Turizm Fakültesi işbirliği ile gerçekleştirilecek olan Kartepe Gastronomi Festivali, 7 Haziran Pazar günü 10.00-20.00 saatleri arasında yapılacaktır. Festival kapsamında; Çorba, Ana Yemek ve Tatlı kategorilerinde…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir