Başkan Türel İbradı’ya çıkarma yaptı

 

 

 

aç1

Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, kurmaylarıyla birlikte İbradı İlçesi’ne çıkarma

yaptı. Büyükşehir Belediyesi’nin İbradı Hizmet binasının açılışını yapan Başkan Türel,

İbradı’da kanalizasyon ve içme suyuna yönelik önemli projeler hayata geçireceklerini söyledi.

Menderes Türel, Altınbeşik Mağarası’nda kayıkla gezinti yaparak, kürek çekti.

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, hafta sonu mesaisinde İbradı

İlçesi’nde incelemelerde bulundu. Başkan Menderes Türel, Büyükşehir Belediyesi

bürokratları, genel sekreter ve yardımcılarıyla birlikte İbradı’ya çıkarma yaptı. İbradı

Belediye Başkanı Serkan Küçükkuru ve vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılanan Başkan

Türel, ilk olarak İbradı’da Büyükşehir Belediyesi’nin bu hafta itibarıyla hizmet vermeye

başlayacak olan hizmet birimini gezdi. Kurmaylarından bilgi alan Türel, Büyükşehir

Belediyesi hizmet birimin açılışını yaparken, vatandaşın ayağına hizmeti getirdiklerini

söyledi.

BELEDİYE VE KAYMAKAMLIK ZİYARETİ

Büyükşehir Belediye Başkanı Türel, AK Parti İbradı İlçe teşkilatını ziyaret ederek, partililerle

sohbet etti. Başkan Menderes Türel, daha sonda İbradı Belediye Başkanı Serkan

Küçükkuru’yu makamında ziyaret etti. Başkan Türel, bir diğer ziyareti ise İbradı Kaymakamı

Zerrin Çay Beşikçi oldu. Türel, İbradı’nın sorunlarını yakından bildiğini Büyükşehir

Belediyesi olarak İbradı’ya gereken yatırımı ve desteği sağlayacaklarını kaydetti. Büyükşehir

Belediye Başkanı Türel, daha sonra Ormana Mahallesi’nde vatandaşlar bir araya geldi.

HİZMETLER BAŞLIYOR

Vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılanan Türel, “Seçimden önce verdiğimiz sözleri, yüksek

sesle hatırlayan başkanlardanız. Kanalizasyon projesini hayata geçirecek adımları en kısa

zamanda atacağız. İbradı hizmet birimimiz artık hizmet vermeye başlıyor. Teşkilatlanmamızı

tamamladık, artık hizmetlerimiz vatandaşın ayağına geldi. Bundan sonra yatırımlara

başlayacağız. İçme suyu problemi var. 3-4 kilometrelik bir hat döşenmesi gerekiyor.

Gerekirse bir depo da koyabiliriz. Spor salonunun eksikleri, Büyükşehir Belediyesi’nin

sorumluluk alanı içerisinde olmamasına rağmen yapacağız” dedi.

ALTINBEŞİK MAĞARASI’NI GEZDİ

Başkan Menderes Türel, bir teyzenin doktor ve hemşire isteği ile yakında ilgilendi. Türel,

“Sağlık hizmetlerini Sağlık Bakanlığı yürütüyor. Ancak, siz Ormana da ikamet edecek, bir

doktor ve hemşire bulun, Büyükşehir Belediyesi olarak biz istihdam edeceğiz” dedi. Başkan

Türel, daha sonra Altınbeşik Mağarası’nı gezdi. İbradı Kaymakamı Zerrin Çay Beşikçi, İbradı

Belediye Başkanı Serkan Küçükkuru ile birlikte kayıkla mağarayı gezen Menderes Türel,

kürek çekti. Ürünlü köyünde Büyükşehir Belediyesi’nin yaptığı kaldırım çalışmalarını

inceleyen Türel, vatandaşlarla sohbet ederek, çay içti. Gün boyun İbradı’da incelemelerde

bulunan Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel’e vatandaşlar İbradı’ya gösterdiği

yakın ilgisinden dolayı teşekkür etti.

  • Related Posts

    Hürriyetçi Sağlık Sen Genel Başkan Yardımcısı Ömer Çeker; Sorunlar Çözülmeli

    Hürriyetçi Sağlık Sen Genel Başkan Yardımcısı Ömer Çeker, Kocaeli Şube Başkanı Serkan Kökduman ile birlikte Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’na (ASHB) bağlı faaliyet gösteren kurum ve kuruluşlar da görev yapan…

    Gergerlioğlu, “İktidar inkar ettikçe çıplak arama rezaleti yüzlerine çarpıyor!”

    DEM Parti Kocaeli Milletvekili Ömer Faruk Gergerlioğlu, TBMM Genel Kurulu’nda yaptığı konuşmada iktidarın uyguladığı hak ihlallerini ve gözaltı süreçlerindeki çıplak arama uygulamasını meclis gündemine taşıdı. Resmi kurumlar, vatandaşların uğradığı mağduriyetleri…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir