Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, kurmaylarıyla birlikte İbradı İlçesi’ne çıkarma
yaptı. Büyükşehir Belediyesi’nin İbradı Hizmet binasının açılışını yapan Başkan Türel,
İbradı’da kanalizasyon ve içme suyuna yönelik önemli projeler hayata geçireceklerini söyledi.
Menderes Türel, Altınbeşik Mağarası’nda kayıkla gezinti yaparak, kürek çekti.
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, hafta sonu mesaisinde İbradı
İlçesi’nde incelemelerde bulundu. Başkan Menderes Türel, Büyükşehir Belediyesi
bürokratları, genel sekreter ve yardımcılarıyla birlikte İbradı’ya çıkarma yaptı. İbradı
Belediye Başkanı Serkan Küçükkuru ve vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılanan Başkan
Türel, ilk olarak İbradı’da Büyükşehir Belediyesi’nin bu hafta itibarıyla hizmet vermeye
başlayacak olan hizmet birimini gezdi. Kurmaylarından bilgi alan Türel, Büyükşehir
Belediyesi hizmet birimin açılışını yaparken, vatandaşın ayağına hizmeti getirdiklerini
söyledi.
BELEDİYE VE KAYMAKAMLIK ZİYARETİ
Büyükşehir Belediye Başkanı Türel, AK Parti İbradı İlçe teşkilatını ziyaret ederek, partililerle
sohbet etti. Başkan Menderes Türel, daha sonda İbradı Belediye Başkanı Serkan
Küçükkuru’yu makamında ziyaret etti. Başkan Türel, bir diğer ziyareti ise İbradı Kaymakamı
Zerrin Çay Beşikçi oldu. Türel, İbradı’nın sorunlarını yakından bildiğini Büyükşehir
Belediyesi olarak İbradı’ya gereken yatırımı ve desteği sağlayacaklarını kaydetti. Büyükşehir
Belediye Başkanı Türel, daha sonra Ormana Mahallesi’nde vatandaşlar bir araya geldi.
HİZMETLER BAŞLIYOR
Vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılanan Türel, “Seçimden önce verdiğimiz sözleri, yüksek
sesle hatırlayan başkanlardanız. Kanalizasyon projesini hayata geçirecek adımları en kısa
zamanda atacağız. İbradı hizmet birimimiz artık hizmet vermeye başlıyor. Teşkilatlanmamızı
tamamladık, artık hizmetlerimiz vatandaşın ayağına geldi. Bundan sonra yatırımlara
başlayacağız. İçme suyu problemi var. 3-4 kilometrelik bir hat döşenmesi gerekiyor.
Gerekirse bir depo da koyabiliriz. Spor salonunun eksikleri, Büyükşehir Belediyesi’nin
sorumluluk alanı içerisinde olmamasına rağmen yapacağız” dedi.
ALTINBEŞİK MAĞARASI’NI GEZDİ
Başkan Menderes Türel, bir teyzenin doktor ve hemşire isteği ile yakında ilgilendi. Türel,
“Sağlık hizmetlerini Sağlık Bakanlığı yürütüyor. Ancak, siz Ormana da ikamet edecek, bir
doktor ve hemşire bulun, Büyükşehir Belediyesi olarak biz istihdam edeceğiz” dedi. Başkan
Türel, daha sonra Altınbeşik Mağarası’nı gezdi. İbradı Kaymakamı Zerrin Çay Beşikçi, İbradı
Belediye Başkanı Serkan Küçükkuru ile birlikte kayıkla mağarayı gezen Menderes Türel,
kürek çekti. Ürünlü köyünde Büyükşehir Belediyesi’nin yaptığı kaldırım çalışmalarını
inceleyen Türel, vatandaşlarla sohbet ederek, çay içti. Gün boyun İbradı’da incelemelerde
bulunan Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel’e vatandaşlar İbradı’ya gösterdiği
yakın ilgisinden dolayı teşekkür etti.







