Toçoğlu’ndan Engelsiz Gündüz Bakımevi Müjdesi

en

Dünya Engelliler Günü kapsamında SGM’de gerçekleştirilen programlara katılan Başkan

Toçoğlu, engelli yakınlarına yeni bir müjde verdi. Toçoğlu, “Engelsiz Gündüz Bakım Evi projesi

ile de Türkiye’ de örnek olacak bir çalışmayı hayata geçireceğiz. Bu örnek projeyi bir an önce

Sayın Bakanımız Ayşenur İslam’ın desteği ile hayata geçirip, sizlerin kullanımına sunmayı arzu

etmekteyiz” dedi.

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı tarafından düzenlenen programla

Dünya Engelliler Günü kutlandı. Sosyal Gelişim Merkezi’nde gerçekleştirilen etkinliklere Büyükşehir

Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu’nun yanı sıra Vali Yardımcısı Hikmet Dinç, İl Müftüsü İlyas Serenli,

Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Zafer Poyraz, Büyükşehir Bürokratları, ilçe

belediye başkanları, engelli yakınları ile çok sayıda engelli vatandaş katıldı. Engelli mehter takımının

performansı ve engelli hobi kursiyerlerinin sergi açılışı ile başlayan programlar, konferans salonunda

devam etti.en1

Sorumluluğumuzun bilincindeyiz

Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Davut Yüce, “Engelli kardeşlerimiz için yapılan her çalışmanın

gerçekten çok büyük anlam ifade ettiğinin bilincindeyiz. Bizler burada anneleriyle engelli

kardeşlerimize hizmet ederken, aynı zamanda da engelli kardeşlerimizin sorunlarıyla da, onların

dertleriyle de bir nevi dertleniyoruz. Ben burada öncelikle engelli kardeşlerimizin her daim yanında olan

çok değerli ailelerine çok teşekkür ediyorum” diye konuştu.

Engelli yakınlarına teşekkür

Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Zeki Toçoğlu, “Engelli kardeşlerimize karşı olan

sorumluluklarımızı bir kez daha hatırladığımız 3 Aralık Dünya Engelliler Gününde, sizlerle bir

arada olmaktan mutluluk duyuyorum. Bu vesileyle engelli çocuklarına karşı duyarlı davranan

ailelerimize özverili davranışlardan ötürü tek tek teşekkür etmek istiyorum. Hepimiz biliyoruz ki, bu

evlatlarımıza bakan anneler birçok sıkıntıya göğüs germektedir. Bu eli öpülesi anaların fedakârlığı hiç

şüphesiz hepimiz için ibret alınacak bir hikâyedir. Rabbim sizlerin bu sabrını inşallah her iki cihanda

mükâfatlandırsın” ifadelerini kullandı.

Her an birlikteyiz

Engellilere sağlanan olanakların toplumun gelişmişlik ölçütünü gösterdiğini de belirten Başkan Toçoğlu,

“Sakarya Büyükşehir Belediyesi olarak engelli kardeşlerimizin sağlıklı bir şekilde sürdürmeleri

konusunda bize düşen bazı görevler olduğunu biliyoruz. Engelli kardeşlerimizin, evlatlarımızın gerek iş

hayatında gerek istihdamda gerekse sosyal yaşamda bizimle birlikte yaşamaları gerekmektedir. Bizlerde

bu alanda belli bir disiplin içerisinde birçok özel çalışmayı hayata geçirmiş bulunmaktayız. Sosyal

hayatta engellilere sağlanan olanaklar ve kolaylıklar toplumun gelişmişlik ölçütü olmakla birlikte,

insana verilen değerlerin de belirgin bir yansımasıdır” dedi.

Bakımevi müjdesi

Konuşmasında Türkiye’ye örnek olacak yeni bir projenin de müjdesini veren Toçoğlu, “Engelli

kardeşlerimiz için farkındalığı arttırmak, onların kendilerini sosyal yaşamın bir parçası olarak

görmelerini sağlamak amacıyla yeni bir projeler üzerinde çalışıyoruz. İnşallah kısa bir süre sonra

engellilerimize yönelik gerçekleştireceğimiz Engelsiz Gündüz Bakım Evi projesi ile de Türkiye’ de

örnek olacak bir çalışmayı hayata geçireceğiz. Bu örnek projeyi bir an önce Sayın Bakanımız Ayşenur

 

İslam’ın desteği ile hayata geçirip, sizlerin kullanımına sunmayı arzu etmekteyiz. Hedefimiz engelli

vatandaşlarımızın ve ailelerinin sorun yaşamadan hayatlarını sürdürmelerini sağlamaktır” diye konuştu.

Başkan Toçoğlu’na konuşmasının ardından Engelli hobi kursu öğrencilerinin hazırladığı el boyaması

hediye edildi.

Sevgiye Engel yok

Başkan Toçoğlu’nun konuşmasının ardından, Büyükşehir Belediyesi Engelli Hizmetleri Şube

Müdürlüğü bünyesinde hazırlıklarını tamamlayan engelli vatandaşların programı başladı. Engelliler

tarafından seslendirilen şarkılar ve halk oyunları gösterileri, katılımcılar tarafından ayakta alkışlandı.en2

  • Related Posts

    Filiz Öner Uyar “Yılın Hemşiresi” Seçildi

    Kocaeli Şehir Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Servisi Sorumlu Hemşiresi Filiz Öner Uyar, 4. Gümüş Kariyer Ödülleri kapsamında “Yılın Hemşiresi” ödülüne layık görüldü. 22 yıllık meslek hayatı boyunca sağlık alanında…

    Gergerlioğlu, “Yeşil sermaye ve helal kazanç dediler; 300 bin kişiden 4 milyar avro toplayarak mağdur ettiler!”

    DEM Parti Kocaeli Milletvekili Ömer Faruk Gergerlioğlu, yurt dışında yaşayan vatandaşlarımızın yıllarca çalışarak biriktirdikleri tasarrufların, yüksek kâr ortaklığı ve yatırım vaadiyle toplanması ve bu paraların geri ödenmemesi nedeniyle kamuoyunda “İslami…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir