Kadın Gelişim Akademisi’nde Dersler Başlıyor

üstün dökmenSGM’nin yeni bir eğitim programına daha ev sahipliği yapacağını açıklayan Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Davut Yüce “Kadın Gelişim Akademisi adını verdiğimiz yeni eğitim programımız kapsamında hanım kardeşlerimizin toplumsal ve sosyal duyarlılıklarının arttırılması ile iletişim ve eğitim yeteneklerinin geliştirilmesini amaç edindik. Programımıza tüm hemşerilerimizi davet ediyoruz” dedi.

 

Sakarya Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı kadınlara yönelik yeni bir eğitim programını daha hayata geçiriyor. Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Davut Yüce, “Kadın Gelişim Akademisi adını verdiğimiz yeni eğitim programımız kapsamında hanım kardeşlerimizin toplumsal ve sosyal duyarlılıklarının arttırılması ile iletişim ve eğitim yeteneklerinin geliştirilmesini amaç edindik. Programımıza tüm hemşerilerimizi davet ediyoruz” diye konuştu.

 

İletişimde Öfke Kontrolü

Kadın Gelişim Akademisi eğitim programı ile ilgili bilgiler de veren Yüce, “Kadın Gelişim Akademisi’nde ilk eğitimimiz Psikolog Prof. Dr. Üstün Dökmen’in katılımlarıyla ‘İletişimde Öfke Kontrolü’ konulu konferans ile başlayacak. 8 Mart Pazar günü gerçekleştireceğimiz konferansımız saat 15.00’da başlayacak. Programımız Adapazarı Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilecek” ifadelerini kullandı.

 

Son Gün 20 Mart

Kadın Gelişim Akademisi’nin kadınların toplumsal rollerinde kendi potansiyellerinin farkına varmalarını sağlayacağını da açıklamalarına ekleyen Davut Yüce, “Kadın Gelişim Akademisi için kayıtlar 20 Mart Cuma gününe kadar devam edecek. Eğitim çalışmalarımız ile ilgili ayrıntılı bilgi almak isteyen hemşerilerimiz 444 40 54 (dâhili: 3714) numaralı telefonundan ayrıntılı bilgi alabilirler” dedi.

Related Posts

Filiz Öner Uyar “Yılın Hemşiresi” Seçildi

Kocaeli Şehir Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Servisi Sorumlu Hemşiresi Filiz Öner Uyar, 4. Gümüş Kariyer Ödülleri kapsamında “Yılın Hemşiresi” ödülüne layık görüldü. 22 yıllık meslek hayatı boyunca sağlık alanında…

Gergerlioğlu, “Yeşil sermaye ve helal kazanç dediler; 300 bin kişiden 4 milyar avro toplayarak mağdur ettiler!”

DEM Parti Kocaeli Milletvekili Ömer Faruk Gergerlioğlu, yurt dışında yaşayan vatandaşlarımızın yıllarca çalışarak biriktirdikleri tasarrufların, yüksek kâr ortaklığı ve yatırım vaadiyle toplanması ve bu paraların geri ödenmemesi nedeniyle kamuoyunda “İslami…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir